h
…. reklamace |
www.zelenazahrada.cz
info@zelenazahrada.cz |
ZELENÁ
ZAHRADA, Rudoleckého 28, 669 02 Znojmo, tel: +420 515 222
132, fax: +420 515 264 024
|
|
|
Na této stránce najdete
pravidla a všeobecné podmínky našeho www prodeje a také jiné informace.
|
|
Pro získání více
informací týkajících se našeho prodeje, služeb a dalších informací
můžete použít následující odkazy. V těchto odkazech naleznete
podrobnější informace, které Vám pomůžou vybrat si a objednat
zboží, naleznete zde informace o způsobu přepravy a přepravních
společnostech, informace o záruce a reklamaci, a další ... |
|
Titulní stránka info |
Proč u nás
nakupovat |
Informace o cenách |
Informace týkající
se našeho prodeje |
Záruka a záruční
podmínky |
Reklamace |
Informace o
přepravě a odesílání zásilek |
Platební podmínky |
Jak objednávat
zboží |
Zákaznické číslo -
registrovaný zákazník |
Splátkový prodej |
Informace o obsahu
v dodávce zboží |
Více informací o
realizaci oplocení, plotu na klíč |
|
Více informací
.... |
|
h ....
reklamace |
|
|
REKLAMACE PŘI
PRODEJI PŘES INTERNET: U zboží, které je zasíláno
poštou nebo přepravní společností na dobírku, je důležité okamžitě při přebírání
zkontrolovat obal, zda není poškozen, což může znamenat poškození
zboží. V případě vážného poškození obalu a vašeho podezření
o
možném poškození obsahu, zásilku od přepravní firmy
nepřebírejte v žádném případě
a obraťte se na nás. Při převzetí zboží si ihned překontrolujte zboží v
přítomnosti osoby od přepravní firmy. V případě převzetí zboží již nemůžeme zasahovat do
reklamace a uznat jakékoliv
nesrovnalosti a reklamace v dodávce. Do 24 hodin od doručení a převzetí zboží je
nutné zkontrolovat, zda zboží, které vám bylo doručeno a které jste si vybrali je kompletní a
nepoškozené. Případné nejasnosti v této lhůtě laskavě reklamujte. V případě
jakýchkoli nesrovnalostí se na nás okamžitě obraťte, velice rádi vám
pomůžeme. Zelená zahrada nepřebírá zodpovědnost v žádném případě za škody vzniklé během
přepravy za přepravní společnost. Zelená zahrada bohužel nemůže též ovlivnit
doručení zboží ve sjednané lhůtě za přepravní společnost (lhůtu a čas
doručení) - předáním zboží přebírá odpovědnost
přepravní společnost. |
|
Případné nesrovnalosti v
obsahu dodávce zboží, poškození zboží a další nejasnosti se snažíme vyřešit
okamžitě, aby zákazníkovi nevznikaly potíže se zásilkou. Případné reklamace vyřizujeme
vždy s ohledem na zákazníka v co nejkratším možném termínu, nejdéle však v maximální
zákonné lhůtě 30-ti dnů (u reklamací zaslaných poštou začíná lhůta
platit dnem doručení zboží). |
|
V případě jakýchkoli
problému týkajících se uvedení výrobku do provozu, používání
výrobku a jeho příslušenství, pro více informací o záruce,
reklamaci se na nás kdykoli obraťte přímo v naší prodejně a nebo na
tel. čísle 602 507 264 nebo 515 222 132, můžete nám samozřejmě zaslat
též e-mail. |
K vyřízení jakéhokoliv
reklamačního nároku potřebujeme doklad o zakoupení zboží - stačí fotokopie
(daňový doklad, který obdrží každý zákazník společně se zbožím, případně
poštou). Zákazník obdrží též potvrzený záruční list, který vyžadují
někteří dodavatelé a výrobci k uznání nároku na reklamaci, proto uschovejte
též pečlivě tento doklad a společně jej zašlete s fakturou a se zbožím. Na
základě některých záručních listů a daňového dokladu je též možné uplatňovat
reklamaci u jiných prodejců, distributorů, případně jiných dealerů po celé
ČR. |
|
Při reklamačním nároku uveďte
laskavě písemně vadu výrobku (stačí ručně a třeba na zadní stranu faktury),
telefonický kontakt a zpáteční adresu, aby vaše reklamace mohla být vyřízena
bez problémů a co nejrychleji. |
UPOZORNĚNÍ: Při reklamačním nároku
a odesílání zboží nepřijímáme zboží odeslané zákazníkem na dobírku. Zboží
musí být zákazníkem odesláno bez dobírkové částky. |
|
V případě reklamačního
řízení hradí poštovné obě dvě strany, na jedné straně kupující (zákazník) a
na druhé straně prodávající pokud se nedohodli jinak a nebo pokud to není v
kupní smlouvě (reklamačním řádu) uvedeno jinak. |
|
Reklamační řád |
|
DŮLEŽITÉ: Případné
reklamace laskavě zasílejte na adresu naší prodejny:
"zelená zahrada" Ing. Ivo Bauer, Rudoleckého 28, 669 02 Znojmo |
Samozřejmě nás můžete
kdykoli kontaktovat pro více informací na tel: 602 507 264 nebo 515 222
132 nebo e-mailem: info@zelenazahrada.cz |
|
REKLAMACE U
ZBOŽÍ ZAKOUPENÉHO U NÁS U "KAMENNÉM OBCHODĚ": reklamace je řešena
ihned dle typu a povahy závady a výrobku, zákazník se dozví
předpokládaný termín vyřízení reklamace. Všechny reklamace se
snažíme vyřídit a vyřešit, co nejrychleji s ohledem na zákazníka v
max. zákonné lhůtě 30 dnů a dle obchodního a občanského zákoníku. |
|
|
Případné reklamace
týkající se realizací oplocení řešíme individuálně se zákazníkem
vždy neprodleně. Více informací poskytujeme na vyžádání. |
|
Proč tato
stránka info vznikla? |
Vznikla pro vás,
naše zákazníky, abychom Vás na této stránce informovali o našem
prodeji, jak to u nás funguje. |
Na této stránce se dozvíte
více informací, které se týkají našeho prodeje, záručního a pozáručního
servisu. Více o poskytovaných službách, záruce a případné reklamaci,
způsobu dopravy, platebních podmínkách
a další určitě nezbytné informace, které Vám ulehčí objednávku zboží a
jeho nákup, atd. |
Zelená zahrada Vás
chce přesvědčit o tom, že je solidním a spolehlivým partnerem pro
nákup zboží a využívání jejích služeb. Také proto je tady
následující stránka plná důležitých informací. Přejeme si, aby naši
zákazníci věděli, že jsou u nás na prvním místě a že se snažíme
podřídit jejich přáním a požadavkům a zároveň stanovit "určitá
pravidla", která se týkají prodeje výrobků a poskytování služeb naší
firmou a řídí se především zákony České republiky a zároveň zdravým
rozumem. Jasná pravidla mají jasný cíl - předcházet nesrovnalostem a potížím pro obě zúčastněné strany
PRODÁVAJÍCÍHO I KUPUJÍCÍHO. |
|
ZELENÁ ZAHRADA, Rudoleckého 28, 669 02 Znojmo, tel: +420 515
222 132, fax: +420 515 264 024 |
|