h …. reklamace

www.zelenazahrada.cz          info@zelenazahrada.cz

ZELENÁ ZAHRADA, Rudoleckého 28, 669 02  Znojmo, tel: +420 515 222 132, fax: +420 515 264 024

 

 

Na této stránce najdete pravidla a všeobecné podmínky našeho www prodeje a také jiné informace.

 
Pro získání více informací týkajících se našeho prodeje, služeb a dalších informací můžete použít následující odkazy. V těchto odkazech naleznete podrobnější informace, které Vám pomůžou vybrat si a objednat zboží, naleznete zde informace o způsobu přepravy a přepravních společnostech, informace o záruce a reklamaci, a další ...
 
Titulní stránka info
Proč u nás nakupovat
Informace o cenách
Informace týkající se našeho prodeje
Záruka a záruční podmínky
Reklamace
Informace o přepravě a odesílání zásilek
Platební podmínky
Jak objednávat zboží
Zákaznické číslo - registrovaný zákazník
Splátkový prodej
Informace o obsahu v dodávce zboží
Více informací o realizaci oplocení, plotu na klíč
Více informací o ochraně osobních dat
Více informací ....
 
 h .... reklamace
 
REKLAMACE PŘI PRODEJI PŘES INTERNET: U zboží, které je zasíláno poštou nebo přepravní společností na dobírku, je důležité okamžitě při přebírání zkontrolovat obal, zda není poškozen, což může znamenat poškození zboží. V případě vážného poškození obalu a vašeho podezření o možném poškození obsahu, zásilku od přepravní firmy nepřebírejte v žádném případě a obraťte se na nás. Při převzetí zboží si ihned překontrolujte zboží v přítomnosti osoby od přepravní firmy. V případě převzetí zboží již nemůžeme zasahovat do reklamace a uznat jakékoliv nesrovnalosti a reklamace v dodávce. Do 24 hodin od doručení a převzetí zboží je nutné zkontrolovat, zda zboží, které vám bylo doručeno a které jste si vybrali je kompletní a nepoškozené. Případné nejasnosti v této lhůtě laskavě reklamujte. V případě jakýchkoli nesrovnalostí se na nás okamžitě obraťte, velice rádi vám pomůžeme. Zelená zahrada nepřebírá zodpovědnost v žádném případě za škody vzniklé během přepravy za přepravní společnost. Zelená zahrada bohužel nemůže též ovlivnit doručení zboží ve sjednané lhůtě za přepravní společnost (lhůtu a čas doručení) - předáním zboží přebírá odpovědnost přepravní společnost.
Případné nesrovnalosti v obsahu dodávce zboží, poškození zboží a další nejasnosti se snažíme vyřešit okamžitě, aby zákazníkovi nevznikaly potíže se zásilkou. Případné reklamace vyřizujeme vždy s ohledem na zákazníka v co nejkratším možném termínu, nejdéle však v maximální zákonné lhůtě 30-ti dnů (u reklamací zaslaných poštou začíná lhůta platit dnem doručení zboží).
V případě jakýchkoli problému týkajících se uvedení výrobku do provozu, používání výrobku a jeho příslušenství,  pro více informací o záruce, reklamaci se na nás kdykoli obraťte přímo v naší prodejně a nebo na tel. čísle 602 507 264 nebo 515 222 132, můžete nám samozřejmě zaslat též e-mail.
K vyřízení jakéhokoliv reklamačního nároku potřebujeme doklad o zakoupení zboží - stačí fotokopie (daňový doklad, který obdrží každý zákazník společně se zbožím, případně poštou). Zákazník obdrží též  potvrzený záruční list, který vyžadují někteří dodavatelé a výrobci k uznání nároku na reklamaci, proto uschovejte též pečlivě tento doklad a společně jej zašlete s fakturou a se zbožím. Na základě některých záručních listů a daňového dokladu je též možné uplatňovat reklamaci u jiných prodejců, distributorů, případně jiných dealerů po celé ČR.
 
Při reklamačním nároku uveďte laskavě písemně vadu výrobku (stačí ručně a třeba na zadní stranu faktury), telefonický kontakt a zpáteční adresu, aby vaše reklamace mohla být vyřízena bez problémů a co nejrychleji.
UPOZORNĚNÍ: Při reklamačním nároku a odesílání zboží nepřijímáme zboží odeslané zákazníkem na dobírku. Zboží musí být zákazníkem odesláno bez dobírkové částky.
 
V případě reklamačního řízení hradí poštovné obě dvě strany, na jedné straně kupující (zákazník) a na druhé straně prodávající pokud se nedohodli jinak a nebo pokud to není v kupní smlouvě (reklamačním řádu) uvedeno jinak.
 

Reklamační řád

 
DŮLEŽITÉ: Případné reklamace laskavě zasílejte na adresu naší prodejny: "zelená zahrada" Ing. Ivo Bauer, Rudoleckého 28, 669 02 Znojmo
Samozřejmě nás můžete kdykoli kontaktovat pro více informací na tel: 602 507 264 nebo 515 222 132 nebo e-mailem: info@zelenazahrada.cz
 
REKLAMACE  U ZBOŽÍ ZAKOUPENÉHO U NÁS U "KAMENNÉM OBCHODĚ": reklamace je řešena ihned dle typu a povahy závady a výrobku, zákazník se dozví předpokládaný termín vyřízení reklamace. Všechny reklamace se snažíme vyřídit a vyřešit, co nejrychleji s ohledem na zákazníka v max. zákonné lhůtě 30 dnů a dle obchodního a občanského zákoníku.
 
 
Případné reklamace týkající se realizací oplocení řešíme individuálně se zákazníkem vždy neprodleně. Více informací poskytujeme na vyžádání.
 
Proč tato stránka info vznikla?
Vznikla pro vás, naše zákazníky, abychom Vás na této stránce informovali o našem prodeji, jak to u nás funguje.
Na této stránce se dozvíte více informací, které se týkají našeho prodeje, záručního a pozáručního servisu. Více o poskytovaných službách, záruce a  případné reklamaci, způsobu dopravy, platebních podmínkách a další určitě nezbytné informace, které Vám ulehčí objednávku zboží  a jeho nákup, atd.
Zelená zahrada Vás chce přesvědčit o tom, že je solidním a spolehlivým partnerem pro nákup zboží a využívání jejích služeb. Také proto je tady následující stránka plná důležitých informací. Přejeme si, aby naši zákazníci věděli, že jsou u nás na prvním místě a že se snažíme podřídit jejich přáním a požadavkům a zároveň stanovit "určitá pravidla", která se týkají prodeje výrobků a poskytování služeb naší firmou a řídí se především zákony České republiky a zároveň zdravým rozumem. Jasná pravidla mají jasný cíl - předcházet nesrovnalostem a potížím pro obě zúčastněné strany PRODÁVAJÍCÍHO I KUPUJÍCÍHO.
 

ZELENÁ ZAHRADA, Rudoleckého 28, 669 02  Znojmo, tel: +420 515 222 132, fax: +420 515 264 024