h
…. záruka a záruční
podmínky |
www.zelenazahrada.cz
info@zelenazahrada.cz |
ZELENÁ
ZAHRADA, Rudoleckého 28, 669 02 Znojmo, tel: +420 515 222
132, fax: +420 515 264 024
|
|
|
Na této stránce najdete
pravidla a všeobecné podmínky našeho www prodeje a také jiné informace.
|
|
Pro získání více
informací týkajících se našeho prodeje, služeb a dalších informací
můžete použít následující odkazy. V těchto odkazech naleznete
podrobnější informace, které Vám pomůžou vybrat si a objednat
zboží, naleznete zde informace o způsobu přepravy a přepravních
společnostech, informace o záruce a reklamaci, a další ... |
|
Titulní stránka info |
Proč u nás
nakupovat |
Informace o cenách |
Informace týkající
se našeho prodeje |
Záruka a záruční
podmínky |
Reklamace |
Informace o
přepravě a odesílání zásilek |
Platební podmínky |
Jak objednávat
zboží |
Zákaznické číslo -
registrovaný zákazník |
Splátkový prodej |
Informace o obsahu
v dodávce zboží |
Více informací o
realizaci oplocení, plotu na klíč |
Více
informací o ochraně osobních dat |
Více informací
.... |
|
h ....
záruka a záruční podmínky |
|
Na veškerý námi prodávaný
sortiment poskytujeme záruční lhůtu 2 roky (pokud není uvedena delší
záruční lhůta). Pro firemní a profesionální užívání pro právnické osoby
je u některého sortimentu stanovena záruční lhůta 12 měsíců (výrobcem,
dodavatelem a nebo distributorem). |
Na svářecí invertory nové
řady 2005 firmy Omicron GAMA (modely s touto záruční lhůtou jsou označeny 5
let záruka) se vztahuje 5-letá záruční doba. |
Na elektrické ruční nářadí
Ferm se vztahuje 3-letá záruční doba. |
Na zahradní pletivo,
sloupky, branky, dráty a ostatní komponenty pozinkované a potáhnuté
zeleným plastem poskytujeme záruku až 20 let na prorezivění dle
typu oplocení. Na "zelený
program" poskytujeme záruku 5 let. |
Na kompletní program hliníkových
žebříků a schůdků se vztahuje záruka 5 let. |
Na stavební práce
poskytujeme 3-letou záruční dobu. |
|
Záruční
lhůta začíná platit u zboží zakoupeného na dobírku dnem převzetí
a zaplacení zboží od přepravní firmy. Proto vždy prosím vyžadujte
přepravní list, či doklad o převzetí a zaplacení zboží. |
Na obdrženém
daňovém dokladu, na záručním listě je vždy uvedeno datum, které se může
lišit s datem doručení a převzetí zboží. Tyto data jsou orientační a pro
zákazníka je důležité datum na přepravní listě, či na dokladu o zaplacení a
nebo převzetí zboží. |
V případě
záruk a záručních podmínek se řídíme zákony České republiky na ochranu
spotřebitele. |
Záruka u
zakoupeného zboží se nevztahuje na vady
vzniklé nedodržováním zásad uvedených v návodu o obsluze stroje -
tedy nesprávným používáním výrobku a zacházení s výrobkem jinak
než je uvedeno v návodu. Ze záruky jsou též vyňaty všechny díly
podléhající přirozenému opotřebení výrobku či jeho
poškození v důsledku jeho vlastní životnosti. Za neuznání nároku záruky se
též považuje neoprávněný zásah do výrobku. Nároky a vady výrobku uplatňujte
prosím ihned po zjištění závady a výrobek předávejte k reklamaci vždy
řádně vyčištěný. V případě odesílání reklamovaného zboží přepravní
společností u motorové pily, křovinořezu, sekačky, atd. vylijte
nespotřebovanou palivovou směs a olej a výrobek řádně zabalte nejlépe
do původního obalu, aby nedošlo během přepravy k jeho poškození. Škody
způsobené nedostatečným zabalením výrobku nelze uznat jako záruční
vada. |
|
|
REKLAMACE PŘI
PRODEJI PŘES INTERNET: U zboží, které je zasíláno
poštou nebo přepravní společností na dobírku, je důležité okamžitě při přebírání
zkontrolovat obal, zda není poškozen, což může znamenat poškození
zboží. V případě vážného poškození obalu a vašeho podezření
o
možném poškození obsahu, zásilku od přepravní firmy
nepřebírejte v žádném případě
a obraťte se na nás. Při převzetí zboží si ihned překontrolujte zboží v
přítomnosti osoby od přepravní firmy. V případě převzetí zboží již nemůžeme zasahovat do
reklamace a uznat jakékoliv
nesrovnalosti a reklamace v dodávce. Do 24 hodin od doručení a převzetí zboží je
nutné zkontrolovat, zda zboží, které vám bylo doručeno a které jste si vybrali je kompletní a
nepoškozené. Případné nejasnosti v této lhůtě laskavě reklamujte. V případě
jakýchkoli nesrovnalostí se na nás okamžitě obraťte, velice rádi vám
pomůžeme. Zelená zahrada nepřebírá zodpovědnost v žádném případě za škody vzniklé během
přepravy za přepravní společnost. Zelená zahrada bohužel nemůže též ovlivnit
doručení zboží ve sjednané lhůtě za přepravní společnost (lhůtu a čas
doručení) - předáním zboží přebírá odpovědnost
přepravní společnost. |
|
Případné nesrovnalosti v
obsahu dodávce zboží, poškození zboží a další nejasnosti se snažíme vyřešit
okamžitě, aby zákazníkovi nevznikaly potíže se zásilkou. Případné reklamace vyřizujeme
vždy s ohledem na zákazníka v co nejkratším možném termínu v maximální
zákonné lhůtě 30-ti dnů (u reklamací zaslaných poštou začíná lhůta
platit dnem doručení zboží). |
|
V případě jakýchkoli
problému týkajících se uvedení výrobku do provozu, používání
výrobku a jeho příslušenství, pro více informací o záruce,
reklamaci se na nás kdykoli obraťte přímo v naší prodejně a nebo na
tel. čísle 602 507 264 nebo 515 222 132, můžete nám samozřejmě zaslat
též e-mail. |
K vyřízení jakéhokoliv
reklamačního nároku potřebujeme doklad o zakoupení zboží - stačí fotokopie
(daňový doklad, který obdrží každý zákazník společně se zbožím, případně
poštou). Zákazník obdrží též potvrzený záruční list, který vyžadují
někteří dodavatelé a výrobci k uznání nároku na reklamaci, proto uschovejte
též pečlivě tento doklad a společně jej zašlete s fakturou a se zbožím. Na
základě některých záručních listů a daňového dokladu je též možné uplatňovat
reklamaci u jiných prodejců, distributorů, případně jiných dealerů po celé
ČR. Pro některé distributory a firmy ovšem záruční list není důležitý a
hlavním dokladem pro uplatnění reklamačního nároku je faktura - daňový
doklad. |
Při reklamačním nároku uveďte
laskavě písemně vadu výrobku (stačí ručně a třeba na zadní stranu faktury),
telefonický kontakt a zpáteční adresu, aby vaše reklamace mohla být vyřízena
bez problémů a co nejrychleji. |
|
DŮLEŽITÉ: Případné
reklamace laskavě zasílejte na adresu naší prodejny:
"zelená zahrada" Ing. Ivo Bauer, Rudoleckého 28, 669 02 Znojmo |
Samozřejmě nás můžete
kdykoli kontaktovat pro více informací na tel: 602 507 264 nebo 515 222
132 nebo e-mailem: info@zelenazahrada.cz |
|
|
Proč tato
stránka info vznikla? |
Vznikla pro vás,
naše zákazníky, abychom Vás na této stránce informovali o našem
prodeji, jak to u nás funguje. |
Na této stránce se dozvíte
více informací, které se týkají našeho prodeje, záručního a pozáručního
servisu. Více o poskytovaných službách, záruce a případné reklamaci,
způsobu dopravy, platebních podmínkách
a další určitě nezbytné informace, které Vám ulehčí objednávku zboží a
jeho nákup, atd. |
Zelená zahrada Vás
chce přesvědčit o tom, že je solidním a spolehlivým partnerem pro
nákup zboží a využívání jejích služeb. Také proto je tady
následující stránka plná důležitých informací. Přejeme si, aby naši
zákazníci věděli, že jsou u nás na prvním místě a že se snažíme
podřídit jejich přáním a požadavkům a zároveň stanovit "určitá
pravidla", která se týkají prodeje výrobků a poskytování služeb naší
firmou a řídí se především zákony České republiky a zároveň zdravým
rozumem. Jasná pravidla mají jasný cíl - předcházet nesrovnalostem a potížím pro obě zúčastněné strany
PRODÁVAJÍCÍHO I KUPUJÍCÍHO. |
|
ZELENÁ ZAHRADA, Rudoleckého 28, 669 02 Znojmo, tel: +420 515
222 132, fax: +420 515 264 024 |
|