h
…. reklamační řád |
www.zelenazahrada.cz
info@zelenazahrada.cz |
ZELENÁ
ZAHRADA, Rudoleckého 28, 669 02 Znojmo, tel: +420 515 222
132, fax: +420 515 264 024
|
|
zpět na hlavní stránku info |
Sídlo firmy: Na Valtické 714/81, 691 41 Břeclav |
Provozovna: Rudoleckého 28, 669 02 Znojmo |
IČ: 416 11 314 DIČ:CZ5801180341 |
|
REKLAMAČNÍ ŘÁD |
pro společnost
Zelená zahrada – ing. Ivo Bauer, Na Valtické 714/81 (dále jen
prodávající) |
|
1. Na všechny námi
prodávané výrobky je poskytnuta zákonná záruční lhůta 2 roky, pokud
není v záručním listě určena jinak. |
2. Objeví-li se na
výrobku vada, na niž se záruka vztahuje, je kupující povinen
uplatnit případnou reklamaci bez zbytečného odkladu po zjištění
vady. |
Kupující může
reklamaci uplatnit kdykoliv během otevírací doby přímo v prodejně
Zelená zahrada, Rudoleckého 28, Znojmo a nebo prostřednictvím
zásilkové služby. |
V případě
odesílání zboží prostřednictvím zásilkové služby je kupující povinen
reklamované zboží zabalit tak, aby během přepravy nedošlo k jeho
poškození. Případné nedostatky a škody vzniklé nedostatečným
zabalením zboží nelze uznat jako záruční vady a nahlížet na ně jako
na záruční nárok. |
3. Při uplatnění reklamace je kupující povinen
předložit a nebo se zbožím odeslat:
- vadný výrobek označený výrobním číslem
(zbavený všech nečistot, řádně zabalený),
- doklad o koupi výrobku (případně jeho
kopii), z něhož je patrné datum koupě výrobku
- potvrzený záruční list příslušný k danému
výrobku (pokud je vyžadován dodavatelem a nebo
distributorem) |
4. Výrobní číslo
uvedené na záručním listě musí souhlasit s výrobním číslem
vyznačeným přímo na výrobku. Nebude-li číslo vyznačené přímo na
výrobku v době uplatnění reklamace čitelné či bude-li chybět,
reklamace bude zamítnuta. |
5. Osoba
uplatňující reklamaci doloží prodávajícímu svoji totožnost a
případné oprávnění jednat při reklamaci jménem kupujícího. |
6. Prodávající, u
něž je reklamace vyřizována není povinen přijmout k reklamaci
výrobek, není-li předán se všemi součástmi a příslušenstvím
(vyžaduje-li to dodavatel a nebo distributor). |
7. Je nezbytné při
reklamačním nároku označit vytýkané vady a specifikaci práv, které
kupující vůči prodávajícímu uplatňuje, je třeba prodávajícímu, u
něhož je reklamace uplatněna, sdělit ihned na počátku při uplatnění
reklamace, nejpozději před předáním reklamovaného předmětu. |
8. Prodávající po prozkoumání předložených dokladů a zběžné
prohlídce reklamovaného výrobku: |
A)
uzná
reklamaci jako oprávněnou a ihned nebo nejpozději do 3 pracovních
dnů ji vyřídí, není-li možné oprávněnou reklamaci ihned vyřídit,
přijme
reklamovaný předmět do reklamačního řízení, v jehož průběhu dojde
bez zbytečného prodlení k vyřízení oprávněné reklamace, o převzetí
reklamovaného předmětu vystaví prodejce kupujícímu písemný doklad,
jehož správnost potvrdí obě smluvní strany svými podpisy. |
B)
odmítne reklamaci jako neoprávněnou ihned nebo nejpozději do 3
pracovních dní a reklamovaný předmět kupujícímu vrátí osobně a nebo
prostřednictvím vhodné přepravní služby |
C) přijme reklamovaný předmět k odbornému posouzení, na základě jehož
výsledků bude reklamace buďto uznána jako oprávněná a v rámci
reklamačního řízení bez zbytečného prodlení vyřízena nebo bude
odmítnuta. O způsobu vyřízení reklamace (uznání reklamace jako
oprávněné nebo odmítnutí reklamace jako neoprávněné) vyrozumí
prodávající kupujícího předem dohodnutým způsobem /ústně,
telefonicky, elektronickou a nebo standardní poštou/. |
9. V případě, že
zakoupený výrobek má vadu, kterou lze odstranit, má kupující výrobek
právo na: |
-
bezplatné, včasné a řádné odstranění vady,
-
výměnu výrobku, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné
-
přiměřenou slevu z ceny výrobku nebo odstoupení od smlouvy, není-li
výše uvedený postup možný. Výši slevy stanoví prodávající. |
10. V případě, že
má výrobek vadu, kterou nelze odstranit a která brání řádnému
užívání jako výrobku bezvadného, anebo jedná-li se o vady sice
odstranitelné, pro jejich opakovaný výskyt nebo větší počet však
kupující nemůže výrobek řádně užívat, má kupující právo na výměnu
výrobku nebo na odstoupení od smlouvy. |
11. Jedná-li se o
jiné vady neodstranitelné, má kupující právo na přiměřenou slevu
z ceny výrobku nebo odstoupení od smlouvy. Výši slevy stanoví
prodávající. |
12. O možnosti
převzít reklamovaný předmět z reklamačního řízení (jak v případě
kladné vyřízené reklamace, tak v případě omítnutí reklamace jako
neoprávněné) vyrozumí prodávající kupujícího předem dohodnutým
způsobem /ústně, telefonicky a nebo
písemnou formou/. |
13. Reklamovaný
výrobek řádně zabalí a odešle prodávající po vyřízení reklamačního
řízení na předem stanovenou adresu kupujícímu vhodnou přepravní
společností. |
14. Kupující je
povinen si reklamovaný výrobek vyzvednout od přepravní společnosti a
nebo přímo v místě provozovny prodávajícího nejpozději však do
jednoho měsíce po termínu vyřízení reklamace nebo po vyrozumění ze
strany prodávajícího, dle bodu 12. Po uplynutí této lhůty je
prodávající oprávněn požadovat poplatek za uskladnění výrobku, dle
ceníku prodávajícího 1 den / 5 Kč vč. DPH ( u zboží přesahující
hmotnost 10 kg je účtován poplatek 1 den / 10 Kč vč. DPH). V případě,
že si kupující výrobek nevyzvedne ve lhůtě šesti měsíců do doby, kdy
byl povinen si výrobek vyzvednout, je prodávající oprávněn výrobek
prodat. V případě, že hodnota výrobku přesahuje 3 000 Kč, vyrozumí
nejdříve prodávající kupujícího o svém úmyslu výrobek prodat /
ústně, telefonicky a nebo písemnou formou/ a poskytne kupujícímu
lhůtu 30 dní ode dne sdělení a nebo odeslání vyrozumění k vyzvednutí
výrobku. Po marném uplynutí této lhůty prodávající výrobek prodá a
z výtěžku uhradí náklady, které mu vznikly s uskladněním výrobku a
prodejem výrobku. V případě neprodejnosti výrobku nejdříve však do 3
měsíců ode dne sdělení o vyzvednutí výrobku je prodávající oprávněn
předat výrobek k recyklaci podle § 37h odst. 1, písm. c) zákona č.
185/2001 Sb. o odpadech v platném znění. |
15. Doba od
uplatnění reklamace do doby, kdy si kupující výrobek z reklamačního
řízení převezme, nejdéle však do doby, kdy je kupující povinen
výrobek z reklamačního řízení vyzvednout, se do záruční doby
nepočítá. Prodávající vystaví kupujícímu doklad o uplatnění
reklamace, o výsledku reklamačního řízení a délce v jeho trvání. |
16. V případě, že
v rámci reklamačního řízení dojde k výměně výrobku za nový, běží
záruční doba uvedená v záručním listě pro nový výrobek znovu od jeho
převzetí. |
17. Dojde-li
k výměně součástky výrobku za novou, běží záruční doba uvedená
v záručním listě od počátku pro tuto součástku, přičemž pro celý
výrobek pokračuje běh původní záruční doby. |
18. V případě
pozáruční opravy se na opravované části výrobku poskytuje záruka
v délce 6 měsíců. |
19. V případě
neoprávněné reklamace a jejím zamítnutí má prodávající právo
vyúčtovat kupujícímu částku odpovídající účetně vynaloženým nákladům
na reklamační postup (poštovné, balné, skladné, atd.) |
20. Práva
kupujícího vyplývající z odpovědnosti za vady výrobku zanikají,
nejsou-li uplatněna v záruční době. |
21. Předáním
výrobku k reklamačnímu řízení a jeho odesláním do reklamačního
řízení souhlasí kupující s tím, že porozuměl podmínkám a průběhu
reklamačního řízení a že s těmito podmínkami, které měl možnost
číst, souhlasí. |
22. Reklamační řád
je umístěn na stránkách e-shopu
www.zelenazahrada.cz\hinfo - reklamace a v prodejně Zelená
zahrada, Rudoleckého 28, Znojmo na viditelném místě a je
k dispozici kupujícímu k nahlédnutí. |
|
Ing. Ivo Bauer |
MAJITEL |
|
zpět
na hlavní stránku info |
|
Na této stránce najdete
pravidla a všeobecné podmínky našeho www prodeje a také jiné informace.
|
|
ZELENÁ ZAHRADA, Rudoleckého 28, 669 02 Znojmo, tel: +420 515
222 132, fax: +420 515 264 024 |
|