h …. reklamační řád

www.zelenazahrada.cz          info@zelenazahrada.cz

ZELENÁ ZAHRADA, Rudoleckého 28, 669 02  Znojmo, tel: +420 515 222 132, fax: +420 515 264 024

 

zpět na hlavní stránku info

Sídlo firmy: Na Valtické 714/81, 691 41  Břeclav
Provozovna: Rudoleckého 28, 669 02  Znojmo

IČ: 416 11 314 DIČ:CZ5801180341

 

REKLAMAČNÍ ŘÁD

pro společnost Zelená zahrada – ing. Ivo Bauer, Na Valtické 714/81 (dále jen prodávající)

 
1. Na všechny námi prodávané výrobky je poskytnuta zákonná záruční lhůta 2 roky, pokud není v záručním listě určena jinak.
2. Objeví-li se na výrobku vada, na niž se záruka vztahuje, je kupující povinen uplatnit případnou reklamaci bez zbytečného odkladu po zjištění vady.
Kupující může reklamaci uplatnit kdykoliv během otevírací doby přímo v  prodejně Zelená zahrada, Rudoleckého 28, Znojmo a nebo prostřednictvím zásilkové služby.
V případě odesílání zboží prostřednictvím zásilkové služby je kupující povinen reklamované zboží zabalit tak, aby během přepravy nedošlo k jeho poškození. Případné nedostatky a škody vzniklé nedostatečným zabalením zboží nelze uznat jako záruční vady a nahlížet na ně jako na záruční nárok.

3. Při uplatnění reklamace je kupující povinen předložit a nebo se zbožím odeslat:

        -  vadný výrobek označený výrobním číslem (zbavený všech nečistot, řádně zabalený),

        -  doklad o koupi výrobku (případně jeho kopii), z něhož je patrné datum koupě výrobku

        -  potvrzený záruční list příslušný k danému výrobku (pokud je vyžadován dodavatelem a nebo      

           distributorem)

4. Výrobní číslo uvedené na záručním listě musí souhlasit s výrobním číslem vyznačeným přímo na výrobku. Nebude-li číslo vyznačené přímo na výrobku v době uplatnění reklamace čitelné či bude-li chybět, reklamace bude zamítnuta.
5. Osoba uplatňující reklamaci doloží prodávajícímu svoji totožnost a případné oprávnění jednat při reklamaci jménem kupujícího.
6. Prodávající, u něž je reklamace vyřizována není povinen přijmout k reklamaci výrobek, není-li předán se všemi součástmi a příslušenstvím (vyžaduje-li to dodavatel a nebo distributor).
7. Je nezbytné při reklamačním nároku označit vytýkané vady a specifikaci práv, které kupující vůči prodávajícímu uplatňuje, je třeba prodávajícímu, u něhož je reklamace uplatněna, sdělit ihned na počátku při uplatnění reklamace, nejpozději před předáním reklamovaného předmětu.
8. Prodávající po prozkoumání předložených dokladů a zběžné prohlídce reklamovaného výrobku:
      A)      uzná reklamaci jako oprávněnou a ihned nebo nejpozději do 3 pracovních dnů ji vyřídí, není-li možné oprávněnou reklamaci ihned vyřídit, přijme          reklamovaný předmět do reklamačního řízení, v jehož průběhu dojde bez zbytečného prodlení k vyřízení oprávněné reklamace, o převzetí reklamovaného předmětu vystaví prodejce kupujícímu písemný doklad, jehož správnost potvrdí obě smluvní strany svými podpisy.

B) odmítne reklamaci jako neoprávněnou ihned nebo nejpozději do 3 pracovních dní a reklamovaný předmět kupujícímu vrátí osobně a nebo prostřednictvím vhodné přepravní služby

C)   přijme reklamovaný předmět k odbornému posouzení, na základě jehož výsledků bude reklamace buďto uznána jako oprávněná a v rámci reklamačního řízení bez zbytečného prodlení vyřízena nebo bude odmítnuta.  O způsobu vyřízení reklamace (uznání reklamace jako oprávněné nebo odmítnutí reklamace jako neoprávněné) vyrozumí prodávající kupujícího předem dohodnutým způsobem /ústně, telefonicky, elektronickou a nebo standardní poštou/.

9. V případě, že zakoupený výrobek má vadu, kterou lze odstranit, má kupující výrobek právo na:

-          bezplatné, včasné a řádné odstranění vady,

-          výměnu výrobku, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné

-          přiměřenou slevu z ceny výrobku nebo odstoupení od smlouvy, není-li výše uvedený postup možný. Výši slevy stanoví prodávající.

10. V případě, že má výrobek vadu, kterou nelze odstranit a která brání řádnému užívání jako výrobku bezvadného, anebo jedná-li se o vady sice odstranitelné, pro jejich opakovaný výskyt nebo větší počet však kupující nemůže výrobek řádně užívat, má kupující právo na výměnu výrobku nebo na odstoupení od smlouvy.
11. Jedná-li se o jiné vady neodstranitelné, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny výrobku nebo odstoupení od smlouvy. Výši slevy stanoví prodávající.
12. O možnosti převzít reklamovaný předmět z reklamačního řízení (jak v případě kladné vyřízené reklamace, tak v případě omítnutí reklamace jako neoprávněné) vyrozumí prodávající kupujícího předem dohodnutým způsobem /ústně, telefonicky a nebo písemnou formou/.
13. Reklamovaný výrobek řádně zabalí a odešle prodávající po vyřízení reklamačního řízení na předem stanovenou adresu kupujícímu vhodnou přepravní společností.
14. Kupující je povinen si reklamovaný výrobek vyzvednout od přepravní společnosti a nebo přímo v místě provozovny prodávajícího  nejpozději však do jednoho měsíce po termínu vyřízení reklamace nebo po vyrozumění ze strany prodávajícího, dle bodu 12. Po uplynutí této lhůty je prodávající oprávněn požadovat poplatek za uskladnění výrobku, dle ceníku prodávajícího 1 den / 5 Kč vč. DPH ( u zboží přesahující hmotnost 10 kg je účtován poplatek 1 den / 10 Kč vč. DPH). V případě, že si kupující výrobek nevyzvedne ve lhůtě šesti měsíců do doby, kdy byl povinen si výrobek vyzvednout, je prodávající oprávněn výrobek prodat. V případě, že hodnota výrobku přesahuje 3 000 Kč, vyrozumí nejdříve  prodávající kupujícího o svém úmyslu výrobek prodat / ústně, telefonicky a nebo písemnou formou/ a poskytne kupujícímu lhůtu 30 dní ode dne sdělení a nebo odeslání vyrozumění k vyzvednutí výrobku. Po marném uplynutí této lhůty prodávající výrobek prodá a z výtěžku uhradí náklady, které mu vznikly s uskladněním výrobku a prodejem výrobku. V případě neprodejnosti výrobku nejdříve však do 3 měsíců ode dne sdělení o vyzvednutí výrobku je prodávající oprávněn předat výrobek k recyklaci podle § 37h odst. 1, písm. c) zákona č. 185/2001 Sb. o odpadech v platném znění.
15. Doba od uplatnění reklamace do doby, kdy si kupující výrobek z reklamačního řízení převezme, nejdéle však do doby, kdy je kupující povinen výrobek z reklamačního řízení vyzvednout, se do záruční doby nepočítá. Prodávající vystaví kupujícímu doklad o uplatnění reklamace, o výsledku reklamačního řízení a délce v jeho trvání.
16. V případě, že v rámci reklamačního řízení dojde k výměně výrobku za nový, běží záruční doba uvedená v záručním listě pro nový výrobek znovu od jeho převzetí.

17. Dojde-li k výměně součástky výrobku za novou, běží záruční doba uvedená v záručním listě od počátku pro tuto součástku, přičemž pro celý výrobek pokračuje běh původní záruční doby.

18. V případě pozáruční opravy se na opravované části výrobku poskytuje záruka v délce 6 měsíců.

19. V případě neoprávněné reklamace a jejím zamítnutí má prodávající právo vyúčtovat kupujícímu částku odpovídající účetně vynaloženým nákladům na reklamační postup (poštovné, balné, skladné, atd.)

20. Práva kupujícího vyplývající z odpovědnosti za vady výrobku zanikají, nejsou-li uplatněna v záruční době.
21. Předáním výrobku k reklamačnímu řízení a jeho odesláním do reklamačního řízení souhlasí kupující s tím, že porozuměl podmínkám a průběhu reklamačního řízení a že s těmito podmínkami, které měl možnost číst, souhlasí.
22. Reklamační řád je umístěn na stránkách e-shopu www.zelenazahrada.cz\hinfo - reklamace  a  v prodejně Zelená zahrada, Rudoleckého 28, Znojmo na viditelném místě a je  k dispozici kupujícímu k nahlédnutí.
 
Ing. Ivo Bauer

MAJITEL

 

 zpět na hlavní stránku info

 

Na této stránce najdete pravidla a všeobecné podmínky našeho www prodeje a také jiné informace.

 

ZELENÁ ZAHRADA, Rudoleckého 28, 669 02  Znojmo, tel: +420 515 222 132, fax: +420 515 264 024